Selina Nicolay

Neu
circul electoral: Oberengadin
Plaz da glista: 5

Egualited da schanzas per minchüna e minchün–tar la lavur ed in famiglia!! Scu mamma da duos iffaunts pitschens vez eau, cha la cumpatibilited da lavur e famiglia nun es adüna simpla in Engiadina. Que drouva dapü spüertas. Impü drouva que dapü plazzas parcielas eir per homens. Eir models moderns da famiglia stöglian esser realisabels in nossa regiun.

Contact

Selina Nicolay
7502 Bever

Tge che jau poss

Freundlichkeit, Liebe, Lachen, Fairness, Chancengleichheit

Tge che jau na poss betg

Krieg, Ungerechtigkeit, Chancenungleichheit, soziale Benachteiligung, Gewalt

Scolaziun

Sozialarbeiterin

Professiun/Occupaziun

Hüttenwartin/Mutter

Commembranzas

Funcziuns

Hobis

Familie, Natur, Sport, Jagd

Ad in di liber cuschin jau/ mangel jau gugent…

Pizza

Tge che jau poss vi dal Grischun/mia regiun

Ich mag die Berge und die Seen, Ich mag die sprachliche Vielfalt, Ich mag die ersten verschneiten Berggipfel im September